torstai 7. heinäkuuta 2011

Shoppailupäivä ja pikkuneiti kotiutui :)

Lähdettiin aamulla ystävän kanssa shoppailemaan Kokkolaan. Itselläni oli varsin tynkä ostoslista, kun kuukausi sitten tuli hankittua tarpeellisimmat. Ja pikkuneiti on saanut reilusti vaatteita kiertoon. Vaan kyllä sieltä tänäänkin jotain mukaan tarttui :) Viimeksi, kun olin lähdössä shoppailemaan neiti rikkoi aamulla mun aurinkolasit ja olen ollut tässä kuukauden päivät ilman..  ihan hyvin olen pärjännyt, mitä nyt migreeniä pukannut välillä :/ Tänään löysin Iberon aurinkolasit ja vieläpä puoleen hintaan.. Merkkiaurinkolaseja en viitsi ostaa, ettei sitten harmita kovin paljoa jos joutuvat pikkuneidin käsittelyyn... :)
H&M:llä ei ollut yhtikäs mitään.. nyt odotellaan syksyn juttuja ja ihan selkeästi saamme siirtyä pienten tyttöjen osastolle, josta olen jo jotain perusvaatetta ostanutkin. Ihan ehdottomasti minun oli päästävä tänään Polarn O. Pyretin liikkeeseen, vaikka tosiaan aleprosentit eivät olleet isot, mutta sieltä löytyi seuraavat jutut.. 

Illalla sitten neiti palasi mummulasta yökyläilemästä, hienosti oli kaikki sujunut ja varmaan olisi mennyt kolmannenkin yön, mutta kyllä oli jo puolin ja toisin ikävä. Oli ihana nähdä miten äidin pikkuinen ilahtui kun näki minut ja halusi heti syliin. Se oli kyllä päivän kohokohta :) 
Nyt lähdenkin kultamurusen viereen nukkumaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti