torstai 5. toukokuuta 2011

Let´s get it started

Keväinen tervehdys kaikille!

Tästä se nyt sitten lähtee ensimmäinen blogikirjoitus.. olen toki ennenkin pitänyt blogia, mutta kotiäidin haaveissa on ollut kirjoittaa arkisista asioista ja iloista, joita muun muassa pieni tyttäreni tuo elämään.  

Blogin pitäminen on siis jokseenkin tuttua, mutta vinkkejä toki otetaan vastaan :)
Olen huomannut, että yhä enemmän tulee tehtyä hankintoja tyttärelle vaikka kaapista kyllä löytyy jo vähän joka lähtöön.. Ja minulla on ollut se onni, että olen saanut erittäin hyviä, käytettyjä vaatteita ilman korvausta sukulaisista ja tuttavilta. Vaan silti aina tarvitsee hieman jotain uutta :)

Toki kotiäitinä ollessa pitää muistaa, että maltti on valttia.. kun vain aina malttaisi odottaa että jokin must-juttu tulee alennukseen tai edes tarjoukseen. 

Mielestäni on tosi hieno juttu, että nykyään saa hankittu netistä Lindexin tuotteita, meillä kun lähin Lindex sijaitsee 80km:n päässä.. Ja toinen hieno juttu, että Lindexiltä näkee ennakkoon millaisia tuotteita tulossa myyntiin ja sinne voi jättää myös pyynnön että ilmoittavat kun tietty tuote on ostettavissa. Tässä yksi ihana Bamse-aiheinen setti, joka on pakko saada



En tiedä mikä siinä on, mutta olen hurahtanut Bamseen tämän kevään aikana. Aika paljon Bamse-aiheisia juttuja olen hankkinut niin Lindexiltä kuin huuto.netin kauttakin. Tyttäreni on nyt 1,5-vuotias ja sanoja alkaa tulla jo jonkin verran.. Tästä esimerkki: kun olen saanut postissa jokin uuden vaatteen, tms ja olen sitten päättänyt, että sitä pitäisi sovittaa tytölle.. ja ehdottanut tyyliin, että "kokkeillaan".. No yksi päivä kun itse puin uutta puseroa ensi kerran päälle, tyttäreni tuli viereen ja tuumas että "kokkeillaan". :D Kyllä oli naurussa piteleminen.. Jäin toki miettimään, että kuinka monesti olen asiaa esittänyt kun on jäänyt tytölle noin hyvin mieleen. 

No niin tässä oli ensimmäinen kirjoitus.. nyt miettimään mistä aiheista voisi vielä kirjoitella. Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti